Erilaisia nuoria vyötäröstä alaspäin

Suunta elämälle

Suunta elämälle -hankkeella pyritään löytämään turvallinen, mielekäs ja aktiivinen arki sosiaalisen kuntoutuksen keinoin. Kolmivuotisen (2019–2022) hankkeen rahoittaja on Euroopan sosiaalirahasto (ESR). Vastuuviranomaisena toimii Pohjois-Pohjanmaan ELY-keskus.

Mielekäs ja aktiivinen arki sosiaalisen kuntoutuksen keinoin

Hankkeen kohderyhmänä ovat työelämän ja koulutuksen ulkopuolella olevat työikäiset 18-65-vuotiaat oululaiset mielenterveys- ja päihdekuntoutujat sekä vammaiset. Asiakkaana voi olla myös vaikka olisi kuntoutustuella tai eläkkeellä.

Asiakkaan kanssa voidaan tehdä suunnitelma oman elämän hallinnasta ja tulevaisuuden tavoitteista sekä työstää niitä yhdessä eteenpäin. Asiakkaat osallistuvat yksilöohjaukseen ja/tai ryhmäkuntoutukseen, jotka vahvistavat kokemusta osallisuudesta ja yhteisöllisyydestä. Ohjaus toteutetaan asiakkaan unelmien ja tavoitteiden pohjalta toiminta- ja työkyky huomioiden.

Jos sinulla on kysyttävää hankkeeseen liittyen, ethän epäröi olla yhteydessä meihin. Työntekijät ja yhteystiedot löytyvät alla.

Tästä löydät hankkeen ajankohtaiset tapahtumat ja tiedotteet.

Hanke-esittely

Hanke-esittely tiistaina 4.5.2021 klo 13 Teamsissa.  Tule kuulemaan hankkeesta ja toukokuun toiminnasta.

teams-linkki

Ryhmäohjelma toukokuu 2021

Julkaisut

Käy lukemassa hankkeen kuulumisia ja julkaisuja

Uutiskirje: Uutiskirje 1-21

Opinnäytetyö: https://www.theseus.fi/handle/10024/356976

Pidetään huolta itsestämme ja toisistamme!

Suunta elämälle -hankkeen ryhmätoiminta jatkuu koronatilanteen vuoksi etänä. Tavoitat meidät sähköpostitse, puhelimitse ja WhatsAppilla.

Ota yhteyttä!

Seuraa meitä Facebookissa.