Tukemalla duuniin

Tukemalla duuniin – hankkeen (ESR) (1.6.2021-31.12.2022) tavoitteena on vammaisuuden vuoksi työkyvyttömyyseläkkeellä olevien sekä pysyvästi osatyökykyisten työttömien työllistymisvalmiuksien parantaminen sekä toiminta- ja työkyvyn ja voimavarojen tukeminen.
Jatkohankkeen tavoitteena on tarkentaa ja mallintaa Duunista totta -hankkeen kehittämää työhönvalmennusmallia ja juurruttaa se olemassa oleviin rakenteisiin.

Ajankohtaista hankkeessa

1.12. kello 9.30-12 Tukemalla duuniin -hanke järjestää yhteistyössä Oulun Invalidien Yhdistys Ry:n kanssa hybriditapahtuman: Kohtaanko oikein, annanko mahdollisuuden? Aamupäivän aikataulu tarkentuu myöhemmin.

Osallistu paikan päällä Yhteisötila Toivossa (huomioimme turvavälit ja muut suositukset, siksi paikkoja rajoitetusti 10)
Tervetuloa mukaan!

Hei yhteistyökumppani!
Hankkeen uudet esitteet ovat saapuneet. Jos haluat näitä omalle toimipisteellesi, nakkaa sähköpostia tai viestiä Janinalle janina.koho@nullcaritas-saatio.fi / 044 468 4274, käydään tuomassa tai postitellaan!

Tukea työllistymisen polulle

Tukemalla duuniin – hankkeen (ESR) (1.6.2021-31.12.2022) tavoitteena on vammaisuuden vuoksi työkyvyttömyyseläkkeellä olevien, sekä pysyvästi osatyökykyisten työttömien työllistymisvalmiuksien parantaminen sekä toiminta- ja työkyvyn ja arjen voimavarojen tukeminen.
Hanke toimii Duunista totta -hankkeen (2018-2021) jatkohankkeena, ja tavoitteena on tarkentaa ja mallintaa DT:n kehittämää työhönvalmennusmallia lisäten siihen sosiaalisen kuntoutuksen elementtejä, esimerkiksi ryhmätoiminnan muodossa, ja juurruttaa malli olemassa oleviin rakenteisiin. Tavoitteena on myös laadukas vaikuttamistyö ja viestintä.

Hanke tekee yhteistyötä Te-palveluiden, Oulun kaupungin, Kansaneläkelaitoksen, ammattikorkeakoulujen ja muiden vammaisjärjestöjen sekä työllistymishankkeiden kanssa.

Mitä tarjoamme?

Työnhakijalle

Apua ja tukea kaikissa työnhakuun ja työllistymiseen liittyvissä asioissa
Ohjausta mm. sosiaalietuuksiin ja arjen hallintaan liittyvissä asioissa
Yksilötapaamisia oman työhönvalmentajan kanssa
Arjen hallintaa ja työllistymistä tukevaa ryhmätoimintaa

Työnantajalle

Työhönvalmentajan tuen työnantajalle ja koko työyhteisölle rekrytointiprosessissa ja työn aloittamisessa. Etsimme hankkeessa aktiivisesti oululaisia työnantajia, joilla on halua palkata vammaisia ja osatyökykyisiä henkilöitä yritykseensä. Onko yrityksellänne rohkeutta toimia suunnannäyttäjänä tasa-arvoisessa työllistämisessä? Nyt siihen on erinomainen mahdollisuus.

Ammattilaisille ja yhteistyökumppaneille

Koulutusta, tukea ja tietoa koskien vammaisten ja osatyökykyisten työllistämistä

Ota Yhteyttä

Seuraa meitä somessa: Facebook | Twitter