Ajankohtaiset

Kaikkien Kesäfestarit avaa jälleen Oulun festarikesän – Hae vapaaehtoiseksi!

Kaikkien Kesäfestari on kaikille avoin, päihteetön ja esteetön ilmaistapahtuma. Festari järjestetään tänä vuonna 5.6.2024 Oulun Kuusisaaressa.

Festareiden järjestäminen ei onnistu ilman vapaaehtoisia ja talkoolaisia. Ilmoittaudu siis mukaan! Pyrimme löytämään jokaiselle sopivan tehtävän ja kaikkiin tehtäviin oikean määrän vapaaehtoisia ja talkoolaisia! Tehtäviä ovat: alueen rakentaja/esteettömyyden varmistaja, infoteltan hoitaja, festareiden siistijä, yleisavustaja, festaripaitojen myyjä ja alueen purkaja/loppusiivooja.

Festareiden vapaaehtoiset saavat tehtäviin perehdytyksen ja festaripäivänä tarjolla on purtavaa ja juotavaa taukotuvassa.

Voit ilmoittautua vapaaehtoistehtäviin 30.4.2024 saakka! Ilmoittautumislomakkeeseen tästä linkistä tai kuvan QR-koodilla. Lisätietoa lomakkeen täyttämiseen tai vapaaehtoistehtäviin liittyen saat jelpaten@nullcaritas-saatio.fi

Kaikkien Kesäfestarin pääjärjestäjinä ovat Oulun kaupungin nuorisopalvelut, Caritas Säätiö, Oulun kehitysvammaisten tuki ry ja Nuorten Ystävät. Yhteistyössä mukana ovat Ammattiopisto Luovi, OYS kehitysvammahuolto, Kuurojen Liitto ry, Suomen kuurosokeat ry ja Kuuloliitto ry.

Vapaaehtoishaku auki Kaikkien Kesäfestareille!

Lisätietoa festareista
Facebookista