Maksutonta digiopastusta oululaisille ikäihmisille

DigiJelppari-toiminnassa oululaiset +65-vuotiaat saavat digiopastusta vapaaehtoisilta DigiJelppareilta ikäihmisen omassa kodissa hänen omilla laitteillaan. Toiminta on ilmaista. Ilmoittaudu mukaan jelpattavaksi tai jelppaamaan!

Haluatko oppia hyödyntämään digitaalisia sovelluksia paremmin? Tarvitsetko apua tietokoneesi, tablettisi tai älypuhelimesi käytössä?

Vapaaehtoisen kanssa opittuja uusia digitaitoja voivat olla esimerkiksi: sähköinen asiointi (esim. verkkopankki, omakanta, e-liput, yhteydenpito ja sosiaalinen media (esim. sähköposti, Whatsapp, Facebook) sekä tiedonhaku ja medialukutaito (esim. Google, digilehdet).

Ota yhteyttä Projektikoordinaattoriin ja sovitaan digiopastus! Yhteystiedot sivun alareunassa.

Diginurkka

Olemme koonneet tälle sivulle ikäihmisille hyödyllisiä linkkejä erilaisiin verkkopalveluihin sekä vinkkejä digitaitojen kehittämiseen.

Siirry Diginurkkaan

+65-vuotiaiden Digituokio

Digituokioon voit tulla oman puhelimesi, tablettisi tai läppärisi kanssa. DigiJelppari-vapaaehtoiset ohjaavat laitteen peruskäytössä tai auttavat digiongelmassa. Käytössä on myös yhteinen tietokone, jota voit halutessasi käyttää. Digituokio kokoontuu parillisina keskiviikkoina, klo 15-16 Yhteisötila Toivossa. Toiminta on ilmaista. Olet lämpimästi tervetullut!

LUE LISÄÄ JA KATSO AJANKOHDAT TÄSTÄ

Vapaaehtoiset ohjaamassa ikäihmistä digilaitteiden käytössä

Vapaaehtoistoiminnasta kiinnostunut – ilmoittaudu jelppariksi!

Etsimme DigiJelppareiksi kaikenikäisiä ihmisiä, joilla on innostusta ja kykyjä opastaa ikäihmisiä digiasioissa.

Tulevana DigiJelpparina:

Tarjoat henkilökohtaista digiopastusta +65-vuotiaan kotona hänen omilla laitteillaan (1-5 krt.).
Sinut haastatellaan ja saat hyvän koulutuksen DigiJelpparina toimimiseen.
Saat uusia kokemuksia ja hyvää mieltä merkityksellisestä vapaaehtoistoiminnasta.
Voit hyödyntää kokemustasi DigiJelpparina myös opinnoissasi tai työnhaussa.

Ota yhteyttä Projektikoordinaattoriin soittaen tai sähköpostitse ja sovitaan tapaaminen. Yhteystiedot alla.

Ota yhteyttä!

Seuraa toimintaamme facebookissa

Ota yhteyttä Projektikoordinaattoriin soittaen tai sähköpostitse. Sähköposti on muotoa etunimi.sukunimi​@caritas-saatio.fi.

´Greettan kuva

Greetta Raappana

Projektikoordinaattori

Jenni Hukkanen

Projektikoordinaattori

Tiedustelut kesäkuussa:
ti 18.6., to 20.6., ti 25.6. ja to 27.6. klo 9-11.
Heinäkuun lomailemme.
Tiedustelut elokuussa:
ti 6.8. ja ti 13.8. klo 10-11.