Takaisin Digijelppari-sivulle

Henkilökohtaista ohjausta kotona

Caritas Säätiön DigiJelppari-toiminnan vapaaehtoiset auttavat oululaisia ikäihmisiä digiasioissa. Toiminnalla on myös oma Facebook-ryhmä +65-vuotiaille ikäihmisille, jotka haluavat keskustella rohkaisevasti ja kannustavasti eri aihepiireihin liittyen, etsiä uusia ystäviä (ryhmässä ei julkaista seuranhakuilmoituksia) ja jakaa linkki- tai tapahtumavinkkejä ajankohtaisista aiheista. Ryhmässä voi myös jakaa ja tutustua erilaisiin digivinkkeihin.

Liity Facebook-ryhmäämme +65-vuotiaille

Itseopiskeluun

Seniorsurf

Sivustolta löytyy kattava määrä ikäihmisille laadittuja selkeitä digiopastus-materiaaleja. Sivusto on Vanhustyön keskusliiton tuottama. Siirry sivulle

Entersenior

Sivustolta löydät hyvin perustietoa tietotekniikasta ja senioreille suunnatuista digipalveluista ja niiden käytöstä. Siirry sivulle

Ylen digitreenit

Sivustolta löydät artikkeleita ja vinkkejä digilaitteiden ja ohjelmien käyttöön. Kokeile myös hakutoimintoa digi-sanojen opettelemiseen. Siirry sivulle

Digiaiheista koulutustarjontaa

+65-vuotiaiden Digituokio

DigiJelppari-toiminnan Digituokiossa saat apua oman laitteesi digiongelmaan tai voit opetella uusia digiasioita yhdessä DigiJelppari-vapaaehtoisen kanssa. Digituokio järjestetään Yhteisötila Toivossa, parillisina keskiviikkoina klo 15-16.

KATSO LISÄTIETOA täältä

Digitalkkari pääkirjastossa

Digitalkkarin löydät Oulun pääkirjaston lehtisalista ja lähikirjastoista. Digitalkkarit antavat digitukea ja neuvoja pienemmissä tietoteknisissä kysymyksissä sekä kirjaston asiakaskoneiden käytössä. (toiminta tauolla) Katso aikataulu tai varaa aika

Takaisin Digijelppari-sivulle