Meillä on aikaa auttaa ja tulemme mielellämme tapaamaan sinua.

Toimintamme tarjoaa kiireetöntä kohtaamista sinulle +65-vuotias kotona asuva oululainen, joka:

• koet yksinäisyyttä,
  • olet haastavassa elämäntilanteessa,
  • kaipaat pienempää tai suurempaa tukea löytääksesi elämääsi mielekästä toimintaa ja sosiaalisia suhteita.

Toiminnassamme etsimme, ohjaamme ja tuemme sinua tarvitsemiesi, erityisesti kolmannen sektorin, palveluiden ja toimintojen pariin. Etsimme yhdessä sellaisia ratkaisuja, jotka auttavat sinua pitkäkestoisesti.

Teemme tiivistä yhteistyötä eri verkostojen kanssa (järjestöt, yhdistykset, säätiöt, seurakunnat ja eri viranomaiset) ja hyödynnämme tarpeen mukaan digitaalisuutta sekä olemassa olevaa vapaaehtoisverkostoa.

Toimintamme on maksutonta.

Päätoteuttajana toimii Caritas Säätiö ja osatoteuttajina toimivat Oulun Diakonissalaitoksen Säätiö sekä Vuolle Setlementti.

LISÄTIETOA:

Löydetään yhdessä!- esite

Caritas Säätiön esittelyvideo YouTubessa (Löydetään yhdessä!-hankkeen esittely alkaa kohdasta 7:32)

Oulun löytävä vanhustyö

Hankkeen toteuttajat