Ajankohtaiset

Vanhustenviikolla tapahtuu!

Tällä viikolla vietetään vanhustenviikkoa 7.-13.10.2024. Viikon teema on tänä vuonna Hyvä arki, hyvä mieli. Vanhustyön keskusliiton käynnistämät Vanhustenviikko ja -päivä ovat 70 vuoden ajan juhlittuja valtakunnallisia teematapahtumia.

Caritas Säätiö järjestämässä vanhustenviikon tapahtumia Oulussa

Caritas Säätiön toiminnot ovat mukana juhlistamassa vanhustenviikkoa järjestämällä tapahtumia oululaisille ikäihmisille. Tervetuloa nauttimaan ikäihmisten oman teemaviikon tunnelmasta!

Toivon tiistain aiheena SeniorSurf ja medialukutaito

Tänään 8. lokakuuta Toivon tiistain vieraana Caritas Säätiön DigiJelppari-toiminta. Ohjelmassa senioreiden digiosallisuutta tukevan SeniorSurf-toiminnan esittely, ja teemana medialukutaito.

Lämpimästi tervetuloa kuulolle yhteisötila Toivoon klo 14-15!

Sijainti: Yhteisötila Toivo, Asemakatu 26, 90100 Oulu

Old bearded man looking at a smartphone

Vanhustenviikolla tapahtuu: 8.10. Toivon tiistain teemana medialukutaito

Hyvä arki, hyvä mieli -tapahtuma kauppakeskus Valkeassa keskiviikkona 9. lokakuuta klo 10-14

Oulun löytävän vanhustyön verkoston yhteistapahtumassa luvassa viihdyttävää lavaohjelmaa ja mukavaa tekemistä toimijoiden esittelypisteillä.

Caritas Säätiön toiminnoista mukana Löydetään yhdessä! ja DigiJelppari.

Sijainti: Kauppakeskus Valkea, Isokatu 25, 90100 Oulu

Vanhustenviikolla tapahtuu: Oulun löytävän vanhustyön verkoston Hyvä arki, hyvä mieli -tapahtuma keskiviikkona 9.10. klo 10-14 kauppakeskus Valkeassa

Lisätietoa:

Löydetään yhdessä! -projektipäällikkö Matleena Keränen, p. 044 734 0302